سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
محبّت به زنان، از اخلاق پیامبران ـ درودهای خداوند بر آنان باد ـ است . [امام صادق علیه السلام]
 
امروز: یکشنبه 103 اردیبهشت 9

نصب شیر روشویی یکی از اقدامات تاسیساتی برای دسترسی به آب گرم و سرد در محیط سرویس بهداشتی و حمام است. نحوه نصب شیر روشویی وابسته به نوع آن و وضعیت لوله کشی ساختمان بعنوان بخشی از آموزش شیرآلات روشویی ارائه می‌شود.

مراحل تعویض شلنگ شیر روشویی، نصب شیر توالت از سری موارد پر اهمیتی است که در نصب شیر روشویی به باید به آن توجه ویژه داشت.راهنمای نصب شیر روشویی معمولی، شلنگ دار و شاوری برای انجام صحیح تعویض و نصب تجهیزات در نظر گرفته شده است.

نصب شیر روشویی قهرمان

 

آموزش نصب شیرآلات روشویی و شیرآلات ظرفشویی

    شیلنگ های آب سرد و گرم (شیلنگ های پیسوار) موجود در جعبه را در زیر شیر، ابتدا با کمک دست و سپس با آچار کمی محکم نمایید.

    تذکر: برای بستن شیلنگ ها در زیر شیر نیازی به استفاده از نوار تفلون نیست.

    پیچ زیر بند موجود در جعبه را در محل مربوط در زیر شیر ببندید.

    اورینگ مربوط به کف شیر (شیر روشویی و یا شیر ظرفشویی) را در جای خود قرار دهید.

    سپس شیلنگ ها را از سوراخ نصب روشویی یا سینک عبور داده و مهره زیر بند را بعد از قرار دادن واشر و متعلقات مربوطه با دست یا آچار مخصوص مهره زیربند تا حدی محکم کنید که شیر در جای خود ثابت شود.

    تذکر: بستن قطعه پلاستیکی مثلثی برای تثبیت بهتر شیر ظرفشویی بر روی سینک لازم است.


شیلنگ های آب سرد و گرم متصل به شیر را ابتدا با دست و سپس با آچار فرانسه بر روی شیر پیسوار محکم نمایید.

تذکر: برای بستن شیلنگ ها به شیر پیسوار نیازی به استفاده از نوار تفلون نیست. با نگه داشتن شیلنگ ها در هنگام بستن، از پیچش و تاخوردگی شدید جلوگیری نمایید. رعایت نکردن این مورد باعث باز شدن شلنگ از زیر شیر و خرابی می شود.

 جریان آب را از طریق شیرهای پیسوار برای آزمون نشتی اتصالات و اطمینان از صحیح بودن عملیات نصب برقرار کنید. شیر شما آماده استفاده است.

در حالت معمول شیرهای روشویی و ظرفشویی با استفاده از یک اورینگ، 2 عدد پیچ زیربند، دو عدد واشر و 2 مهره زیربند با کمک آچار و پیچ گوشتی بر روی سینک بسته می شوند. با استفاده از نصب آسان می توان با لوازم کمتر و با دست شیر را در جا خود محکم نمود.

برای کسانی که شیرآلات اهرمی با قابلیت نصب آسان خریداری نموده اند، مرحله 3 نصب به صورت زیر می باشد.
 اورینگ مربوط به کف شیر را در جای خود قرار دهید. سپس شیلنگ ها را از سوراخ نصب روشویی یا سینک عبور داده و مهره زیر بند (آسان بند) را با دست تا حدی محکم کنید که شیر در جای خود ثابت شود.

برای خرید شیرآلات روشویی قهرمان کلیک کنید.

 

روش نصب شیر اهرمی دو پایه بر روی روشویی


اگر شیر اهرمی که انتخاب کرده‌اید دو پایه داشته باشد باید بر روی روشویی هم دو سوراخ داشته باشید.

به همین دلیل اگر سوراخ روشویی تنها یکی تعبیه شده بود باید به موازات همدیگر و درست در وسط روشویی دو سوراخ دیگر تعبیه کنید.

چنانچه با شیر اهرمی خود دچار مشکل شده اید، مشاهده فیلم آموزش تعمیر شیر اهرمی و تعویض کارتریج می تواند به شما کمک کند.

سپس به روش زیر کار را تکمیل کنید:

    ابتدا شیر را بر روی اتصال مستطیلی شکل خود قرار داده و واشر لاستیکی زیر آن را قرار دهید.

پایه‌های شیر را از دو سوراخ عبور دهید و با استفاده از دو واشر پلاستیکی روزنه‌های داخل سوراخ را پر کنید تا شیر در جای خود محکم شود و سپس مهره‌ها را روی آن محکم کنید.
گاها ممکن است به جای دو واشر پلاستیکی دو مهره قرار داده شود که از یک طرف باریک‌تر هستند و در دهانه سوراخ پس از سفت شدن قرار می‌گیرند

    ثابت شدن شیر بر روی روشویی باید شیلنگ‌های پیسوار را به زیر آنها و به پایه‌هایی که از سوراخ عبور دادید اتصال دهید.
    شیلنگ پیسوار این شیرها از نوع دو سر مهره است و هردو طرف واشر آب‌بندی دارد.

تذکر: شیر سمت چپ باید به آب گرم و شیر سمت راست به آب سرد اتصال داده شوند و نباید مهره شیلنگ‌ها زیاد محکم شوند.

    کار نصب شیر روشویی دو پایه هم به اتمام رسید.

پایان باز هم متذکر می‌شویم که این شیرها عموما روش‌های نصب یکسانی دارند ولی ممکن است نصب شیر روشویی یک کارخانه با کارخانه دیگر کمی تفاوت داشته باشد که در دستورالعمل آنها منظور شده است.

شیر روشویی

 

ارتفاع نصب شیرهای روشویی

روشویی‌ها به دوبخش تقسیم بندی می‌شوند:

الف- روشویی‌های پایه دار

ب- روشویی‌هایی که پایه ندارند.

نکته مهم در نصب شیر روشویی خروجی لوله فاضلاب آن است که باید در اتفاعی حدود 40 تا 45 سانتی متری در نظر گرفته شود. در این حالت به راحتی می‌توانیم خروجی سیفون روشویی را به فاضلاب نصب کنیم.

استاندارد نصب روشویی در ارتفاع 80 سانتی متری است. بنابراین باید شیرهای پیسوار از کف حدود 55 سانتی متر بالاتر نصب شده باشند. عمق روشویی‌ها بین 40 تا 50 سانتی متر متغیر است و دهانه هر روشویی نیز بین 40 تا 60 سانتی متر می باشد.

اگر روشویی از نوع پایده دار باشد، ارتفاع این روشویی‌ها به طور استاندارد حدود 80 سانتی متر است. بنابراین تنها کافی است که شیرآلات را بر روی جایگاه مشخص شده نصب کنید.

همچنین برای نصب روشویی‌های بی پایه و یا نیم پایه که جدیدا وارد بازارشده‌اند هم باید همین ارتفاع 80 سانتی متری در نظر گرفته شود.

نکته مهم دیگری که در هنگام نصب شیرآلات بهداشتی باید مدنظر قرارداد، سوراخ کاری برای نصب روشویی به دیوار می‌باشد که فاصله سوراخ‌های در نظر گرفته شده برای نصب روشویی باید 75 سانتی متر باشد.

تعویض شلنگ شیر روشویی

تعویض قطعاتی مثل شیلنگ شیر روشویی که اصل کار ارتباط با لوله‌های منتهی به سرویس بهداشتی از طریق این قطعه صورت گرفته از حساسیت بالایی برخوردار است. در صورت داشتن اطلاعات کافی در خصوص نحوه نصب شیر روشویی تعیویض این قطعه کار راحتی می‌باشد.

 سخن آخر


پیشنهاد می‌کنیم از شیرآلات باکیفیت خریداری کنید تا کمتر نیاز به تعویض آنها داشته باشید. یک شیر روشویی باکیفیت از یک برند معتبر سالها برای شما کار خواهد کرد و نیازی به تعویض آن نخواهید داشت. هزینه تعویض و نصب شیر روشویی (هزینه خرید شیر روشویی جدید را در نظر نمی‌گیریم) نیز خیلی بالا نیست و به راحتی می‌توانید از یک متخصص کمک بگیرید.

منبع:

https://piping24.ir/%D9%88%D8%A8%D9%84%D8%A7%DA%AF/%D9%85%D9%82%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%AA/467-%D9%86%D8%AD%D9%88%D9%87-%D9%86%D8%B5%D8%A8-%D8%B4%DB%8C%D8%B1-%D8%A7%D9%87%D8%B1%D9%85%DB%8C-%D8%B1%D9%88%D8%B4%D9%88%DB%8C%DB%8C.html

ماوی هام


 نوشته شده توسط علیرضا کریمی در سه شنبه 100/6/2 و ساعت 3:20 عصر | نظرات دیگران()

کوکوی سبزی یکی از محبوب ترین و پر طرفدارترین کوکوهای ایرانی است. این کوکوی خوشمزه همانطور که از نامش مشخص است از سبزیجات معطر تهیه می شود که در برخی شهرها مثل شهرهای شمالی کشور برای تهیه آن از سبزیجات محلی هم استفاده می شود بهتر است برای تهیه کوکو سبزی از سبزی های تازه استفاده کنید تا هم مزه خوبی داشته باشد و هم آب نندازد. کوکو سبزی از غذاهایی محسوب می شود که تقریبا کالری آن معمولی است و همه می توانند از خوردن آن لذت ببرند. کالری کوکو سبزی در این رسپی به طور متوسط برای هر نفر بین 180 تا 220 کالری است که البته در دستورهای متفاوت این عدد متغیر است. با مقدار موادی که در این دستور آشپزی قرار گرفته است می توانید برای 4 نفر کوکوی سبزی تهیه کنید. در صورتی که می خواهید مقدار کمتر یا بیشتری کوکو سبزی تهیه کنید کافیست مقدار مواد را ضرب یا تقسیم کنید. با آموزش آشپزی کوکوی سبزی با پارسی دی همراه باشید.

طرز تهیه کوکو سبزی

مواد لازم برای طرز تهیه کوکو سبزی

سبزی (گشنیز،تره ،جعفری ،شوید،پیازچه)     2 لیوان
تخم مرغ    4 عدد
گردوی خرد شده    4 قاشق غذاخوری
نمک    مقدار کمی
فلفل    به میزان لازم
زردچوبه    به میزان لازم
روغن مایع    به میزان لازم

طرز تهیه کوکو با سبزی خشک

ابتدا سبزی کوکو را به مدت 30 الی 40 دقیقه در ظرفی پر از آپ بریزید تا خیس بخورد. بعد از خیس خوردن سبزی آن را در آبکش بریزید تا آب اضافی آن گرفته شود.سپس در یک ظرف کوچک تخم مرغ ها را شکسته و پس از اطمینان از سالم بودن آن‌ها در یک ظرف بزرگ، سبزی کوکو و تخم مرغ‌ها را به خوبی مخلوط نمایید تا خوب پف کند.

سپس ادویه و سیر رنده شده را به طور کامل به مواد اضافه کنید. برای لذت از طعم بهتر کوکو می‌توانید نصف فنجان مخلوط زرشک و مغز گردو را به مواد اضافه کنید. سپس روغن را در تابه ریخته تا کاملاً داغ شود، در غیر این صورت کوکو به تابه می‌چسبد و موقع برگرداندن خرد می‌شود . مواد را آهسته داخل تابه ریخته و کف تابه پخش کنید و آن‌ها را صاف نموده و درب تابه را بگذارید تا کوکو مغز پخت بشود.

حرارت را کم کرده تا به آرامی پخته شود سپس حرارت را زیاد کرده تا برشته شود. پس از برشته شدن می‌توانید آن را برگردانده تا بخش دیگر آن نیز برشته شود، همچنین می‌توانید برای پخت کوکو از فر استفاده کنید، در این صورت فر را از قبل با 350 درجه فارنهایت گرم کرده و کوکو را به مدت 40 دقیقه داخل آن قرار دهید تا کاملا برشته شود.

برای خرید سبزی خشک به لینک زیر مراجعه کنید.

https://begirbepaz.com/product-category/dried-herbs/

طرز تهیه کوکو سبزی

مرحله اول


برای تهیه کوکو سبزی خوشمزه و مجلسی به روش رستورانی ابتدا سبزی کوکویی را پس از شستشو یه صورت ساطوری ریز خرد می کنیم، سپس به همراه مقداری روغن مایع در یک تابه مناسب تفت می دهیم تا سبزی کمی سرخ شود.

مرحله دوم


در این مرحله توجه داشته باشید که نباید بیش از حد سبزی را تفت دهید زیرا باعث می شود علاوه بر اینکه تمام خاصیت های سبزی از بین برود، پس از پایان پخت کوکو سبزی رنگ آن خیلی تیره می شود و رو به سیاهی می زند.

مرحله سوم


البته برخی افراد دوست دارند این کوکو را با رنگ تیره درست کنند که باید سبزی را خوب تفت دهند تا رنگ آن تیره شود. پس از اینکه تفت دادن سبزی کوکویی به پایان رسید آنرا از تابه خارج می کنیم و کنار می گذاریم تا خنک شود.

مرحله چهارم

در این مرحله تخم مرغ ها را در یک کاسه مناسب می شکنیم سپس مقداری نمک ، فلفل سیاه و زردچوبه به تخم مرغ ها اضافه می کنیم و با یک چنگال تخم مرغ ها را خوب هم می زنیم تا یکدست شوند و به طور کامل بافت شان از بین برود.

مرحله پنجم

زرشک را بهتر است از قبل کمی در آب بخیسانیم تا کمی نرم شود. در این مرحله مغز گردوها را به صورت دلخواه خرد می کنیم و به همراه زرشک به کاسه حاوی تخم مرغ اضافه می کنیم. مواد داخل کاسه را مجددا مخلوط می کنیم تا با هم یکدست شوند.

مرحله ششم

اجازه دهید سبزی کوکویی به دمای محیط برسد و کمی خنک شود سپس آنرا نیز به کاسه حاوی تخم مرغ ها اضافه کنید و مواد را مخلوط کنید تا یکدست شوند. نکته مهم در این مرحله این است که اجازه دهید سبزی کوکویی حتما خنک شود.

مرحله هفتم

توجه داشته باشید که اگر سبزی کوکویی داغ باشد در هنگام مخلوط کردن باعث می شود تخم مرغ ها سفت شوند. پس از اینکه مایه کوکو آماده شد یک تابه مناسب روی حرارت قرار می دهیم و مقدار کمی روغن مایع اضافه می کنیم.

 

مرحله هشتم

در این مرحله کمی صبر می کنیم تا روغن به خوبی داغ شود، سپس می توانیم به سلیقه خود کوکوها را به چند روش سرخ کنیم. روش اول که مرسوم ترین روش هم هست این است که تمام مایه کوکو را به صورت یک جا داخل تابه بریزیم

 

مرحله نهم

سپس کوکو سبزی را به صورت یک تکه درست کنیم. پس از اینکه مایه کوکو را داخل تابه ریختیم با یک قاشق روی آنرا به طور کامل صاف می کنیم. صاف کردن کوکو باید به طوری باشد که ضخامت یا قطر کوکو در تمام قسمت های تابه کاملا یکسان باشد.

مرحله دهم

در این مرحله پس از اینکه سمت زیرین کوکو سرخ شد آنرا به چند تکه تقسیم می کنیم و به آرامی بر می گردانیم تا سمت دیگرش نیز سرخ شود. می توانید برای سرخ کردن کوکو سبزی از انواع قالب های فلزی استفاده کنید.
مرحله یازدهم

یا اینکه در صورت تمایل مانند شامی کباب ، کوکوها را به صورت تکه تکه در دست حالت دهید و در روغن سرخ کنید. پس از اینکه سرخ کردن کوکو به پایان رسید آنرا به همراه خیارشور ، گوجه فرنگی و نان تافتون سرو می کنیم.

 

راز کوکو سبزی پف دار چیست؟


کوکو سبزی یک غذای سالم و سریع است که می‌توانید در چند دقیقه آن را تهیه کنید. البته به شرطی که سبزی آن را در فریزر داشته باشید! اما تهیه یک کوکو سبزی پف دار راز و رمزهایی دارد که معمولا مامان بزرگ‌ها و یا مادران آن را می‌دانند. در اینجا قصد دارم نکات مهم برای پف دار شدن کوکو سبزی را به شما آموزش دهم:

    از تعداد تخم مرغ‌های زیادی استفاده کنید.
    بکینگ پودر را در زمان مخلوط کردن مواد استفاده کنید.
    سبزی‌ها را بعد از شستن خشک کنید تا هیچ آب اضافی نداشته باشد.
    حجم سبزی نسبت به تخم مرغ کم باشد، تا کوکو پف کند.
    اگر به صورت قالبی درست می کنید، از قالب کوچک‌تر استفاده کنید تا حجم کوکوی شما بیشتر شود.
    در 20 دقیقه اول به هیچ عنوان در فر را باز نکنید. البته اگر برای تهیه کوکو سبزی از ف استفاده می‌کنید.

کوکو سبزی

نکات کلیدی در تهیه کوکو سبزی با فر و بدون فر

    افزودن آرد باعث انسجام مواد کوکو می شود.
    اگر از سبزی فریرزی استفاده می کنید از آرد بیشتری استفاده کنید.
    اگر در فصل اسفناج نبودید از کمی پیازچه و یا برگ چغندر نیز می توانید استفاده کنید.
    افزودن سیر دلخواه و قابل حذف است.
    بهتر برای پخت روی گاز از شعله پخش کن استفاده کنید تا حرارت به همه جای کوکو سبزی یکسان برسد.
    می توانید از قالب های مختلف در تهیه کوکو سبزی استفاده کنید.
    افزودن کمی ماست به مایه کوکو باعث ترد شدن آن می شود.
    می توانید برای پف بیشتر از کمی بیکینگ پودر استفاده کنید بدین صورت که کمی بیکینگ پودر را داخل ماست ریخته تا فعال شود سپس به تخم مرغ اضافه کنید و بعد با مابقی مواد مخلوط کنید.
    می توانید برای خوشمزه تر شدن کوکو سبزی، سبزی آن را کمی تفت دهید تا آب اضافی آن تبخیر شود.
    افزودن گشنیز زیاد باعث تلخی کوکو خواهد شد.
منبع:

بگیر بپز

https://chishi.ir/145-kookoo-sabzi/


 نوشته شده توسط علیرضا کریمی در سه شنبه 100/6/2 و ساعت 3:3 عصر | نظرات دیگران()

روغن موتور چیست؟

به‌طور خلاصه، روغن موتور به اجزای فلزی و متحرک موتور خودرو کمک می‌کند تا عملکردی بهینه داشته باشند و اصطکاک بین آنها را کاهش می‌دهد. به این ترتیب موتور خودرو از ساییدگی و آسیب‌های ناشی از گرما و اصطکاک محفوظ می‌ماند. اما کدام روغن موتور از همه بهتر است؟

چگونه روغن موتور مناسب انتخاب کنیم ؟

در انتخاب روغن چند عامل نقش کلیدی دارند که نباید از آنها غافل شویم، عواملی مثل؛

    ساختار انواع روغن موتورها
    غلظت روغن موتور
    جدول کیفیت روغن موتورها
    شرایط آب و هوایی

بی شک با بررسی این عوامل می‎توانیم مناسب ترین روغن موتور را برای خودروی خود انتخاب کنیم.

برند های روغن موتور

درجات روغن به چه معنا هستند؟

درجات مختلفی از روغن‌ها آن بیرون انتظار شما را می‌کشند که هرکدام تحت برندهای متفاوت عرضه می‌شوند. اگر به لیبل روی ظرف روغن موتور نگاهی بیندازید، رقم هایی به صورت 20w-50 و 10w-40 و غیره را مشاهده خواهید نمود که این ارقام به گرانروی (ویسکوزیته یا ضخامت) روغن اشاره دارند.

روغن موتور های امروزی اصولا رقیق‌تر بوده و خیلی سریع درون منافذ پیشرانه نفوذ می‌کنند. بدین ترتیب مانع آسیب رسیدن به قطعات فلزی موتور که در تماس با هم عمل می‌نمایند، می‌شود.

برخی پیشرانه‌های جدیدتر با ظرافت بیشتری ساخته می‌شوند بنابراین احتیاج به روغن‌های رقیق‌تر دارند. روغن‌های رقیق‌تر با ویسکوزیته پایین‌تر از نظر اقتصادی نیز به صرفه‌تر خواهند بود.

برند های معتبر روغن موتور در بازار

برای پیدا کردن با کیفیت ترین روغن موتور های بازار دو انتخاب پیش روی ماست؛ روغن موتورهای ایرانی و روغن موتورهای خارجی.

شل، توتال، کاسترول و … در لیست بهترین مارک روغن موتورها در دنیا قرار می گیرند.

اما وجود تجربه و نیروی متخصص، باعث شده تا روغن موتورهای ایرانی هم تمام استانداردهای بین المللی را کسب کنند و جزو با کیفیت ترین روغن موتورهای موجود در بازار باشند.

در ادامه ی همین مطلب با چندتا از باکیفیت ترین روغن موتورهای خارجی و ایرانی آشنا می شویم.

روغن موتور شل

شرکت اروپایی شل (Shell) یک از قدیمی برندهای فعال در بازار روغن‌ موتور و صنایع وابسته است. شل با قدمت بیش از یک قرن، از برترین تولیدکننده‌های روغن موتور و حامی بسیاری از مسابقات اتومبیل‌رانی و خودروهای مسابقه‌ای مثل فراری است. روغن موتورهای شل در انواع مختلف سنتتیک با فرمول اختصاصی این شرکت برای خودروهای مدرن با پیشرانه‌های تنفس طبیعی و توربوشارژ تولید می‌شود.

برخی از روغن موتورهای این برند به‌طور ویژه برای خودروهای اسپرت و سوپراسپرت فراری یا خودروهای هیوندای توصیه شده است و محصولات دیگر هم برای استفاده موتورهای دیزلی و بیودیزل در دسترس هستند. قیمت روغن موتور شل باتوجه به کیفیت بالای آن و استفاده در خودروهای اسپرت و لوکس، در سطح بالاتری از دیگر محصولات قرار دارد و جزو دسته بهترین روغن موتور موجود در سایت کارنوما قرار میگیرد.

روغن گیربکس و روغن موتور ادینول

کمپانی ADDINOL آلمان یکی از قدیمی ترین و بزرگترین تولید کنندگان انواع روانکارها و افزودنی های خودرویی و صنعتی در دنیاست که دارای پیشرفته ترین تجهیزات و ماشین آلات در تولید ، بسته بندی و آزمایشات روانکارها است.روغن گیربکس و روغن موتور ادینول کمپانی ادینول در سال 1936 تاسیس و در سال 2000 میلادی ، خط تولید این شرکت به منطقه صنعتی – شیمیائی حفاظت شده Leuna با تجهیزات به روز و بسیار مدرن منتقل شد . در حال حاضر محصولات آدینول در بیش از 150 کشور جهان در تمام قاره ها عرضه می شوند . تمام محصولات ADDINOL دارای تاییدیه بزرگترین و معتبرترین خودروسازان دنیا از جمله BMW ، Mercedes Benz ، VW ،Audi ، Porsche ، GM ، Ford ، Renault و …. می باشند ، به طوریکه برای محصولات این کمپانی تنها در زمینه روانکارهای خودرویی بیش از 200 تاییدیه از سوی این شرکت ها به ثبت رسیده است .
شرکت آدینول اجازه بسته بندی محصولات را به غیر از خط تولید اصلی این کارخانه در کشور آلمان در هیچ نقطه ای از دنیا نمی دهد ، تا این کمپانی قدرتمند بتواند بیشترین نظارت و کنترل را بر روی کیفیت محصولات خود ، در راستای حفظ رضایت و جلب اعتماد دو چندان مصرف کنندگان داشته باشد.

روغن موتور ادینول

برای خرید روغن موتور ادینول بر روی لینک زیر کلیک کنید

https://revitakhodro.com/brand/addinol/

شرکت لیکومولی

در انتخاب بهترین برند روغن موتور برای ماشین های خارجی شرکت لیکومولی جایگاه خوبی دارد؛ چون این شزکت آلمانی بیشترین تنوع محصولات را در بین رقبای خود دارد. لیکومولی بیش از 1750 نوع محصول برای خودروهای سنگین، سواری، موتور سیکلت، قایق، خودرو های کارتینگ و ماشین آلات صنعتی تولید می کند. این شرکت همه ی مراحل تحقیق و تولید محصولش را در آلمان انجام می دهد و در نود کشور دنیا فعال و شناخته شده است.

موتورکرافت

موتورکرافت (Motorcraft) برند زیرمجموعه‌ی خودروسازی فورد آمریکا است که لوازم مصرفی مختلفی تولید و عرضه می‌کند. موتورکرافت در مقایسه با دیگر شرکت‌های تولیدکنندهی روغن موتور، سابقه طولانی ندارد اما محصولات باکیفیت و به‌طور اختصاصی برای خودروهای فورد و برندهای زیرمجموعه‌اش تولید می‌کند.

روغن موتور موتورکرافت با تأییدیه‌ی رسمی فورد تولید می‌شود و در انواع نیمه‌سنتتیک و سنتتیک برای خودروهای آمریکایی جدید فورد و لینکلن و مدل‌های قدیمی مرکوری عرضه شده است.

روغن موتور فورد موستانگ اصلی هم توسط موتورکرافت تولید می‌شود و یا توصیه رسمی فورد است. قیمت روغن موتورهای موتورکرافت باتوجه به‌اینکه برای خودروهای تولیدانبوه فورد تولید شده است، در سطح متوسط بازار جهانی قرار می‌گیرد. بنابراین با توجه به سطح قیمت و کیفیتی که دارد می تواند در گروه بهترین روغن موتور موجود در سایت ما قرار بگیرد.

شرکت توتال

شرکت توتال فرانسه در سال 1924 به وجود آمد بنیان گذار آن ارنست مرسیه است. این شرکت بزرگ یکی از بهترین برند های روغن موتور ماشین های خارجی است که بیشتر از چهل شعبه در سراسر نقاط دنیا دارد و دارای 95000 کارمند است.روغن موتور توتال

این شرکت که اصلی ترین پخش کننده سوخت در فرانسه است در صنایع مختلف هوایی، خودرو سازی و دریایی با کشور ایران همکاری داشته.

منبع:

رویتا خودرو

https://www.autoguide.com/top-10-best-motor-oils

https://www.firestonecompleteautocare.com/maintain/oil/brands/


 نوشته شده توسط علیرضا کریمی در سه شنبه 100/6/2 و ساعت 2:27 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 18
بازدید دیروز: 12
مجموع بازدیدها: 20385
جستجو در صفحه

خبر نامه