سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
آنکه بیندیشد به بینش می رسد . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: یکشنبه 103 اردیبهشت 9

بهترین مدل شیرآلات KWC کدام است؟

بهترین مدل شیرآلات KWC برای خرید کدام است؟ جواب این سوال راجع به شیرآلات KWC کمی سخت خواهد بود! اسم این برند در مرحله اول و همان ابتدا پرسش در ذهنمان تداعی گر محصولاتی زیبا، لوکس و با کیفیت است، و اگر بخواهیم بهترین مدل شیرآلات KWC را معرفی کنیم و راجع به اونها صحبت کنیم باید فاکتور های زیادی را با یکدیگر مقایسه کنیم

در این مقاله از سری سریالی مقالات بهترین مدل شیرآلات از انواع برند ها رسیدیم به بهترین مدل های KWC، میخواهیم با در نظر گرفتن سبک های طراحی، تکنولوژی های بکار رفته، کیفیت ساخت و البته قیمت 8 مدل برتر و پرفروش را انتخاب و به شما معرفی کنیم.

اگر قصد خرید شیرآلات KWC را دارید پیشنهاد میکنیم حتما این مقاله را بخوانید تا با دید بهتر و با اطلاعات بیشتری شیرآلات خود را تهیه کنید

معرفی برند KWC

KWC برندی برتر در تولید شیرآلات ساختمانی و بهداشتی است. نوآوری، دقت و زیبایی‌شناسی 3 مشخصه اصلی در شیرآلات بهداشتی این شرکت است که به شما در طراحی حمام و آشپزخانه‌ای منحصر‌به‌فرد کمک می‌کند. قیمت شیرآلات KWC نسبت به تکنولوژی و نوآوری‌های به کار رفته در آن بسیار ارزان است.

تولید محصولات باکیفیت و با دوام یکی از اهداف این کمپانی است. شیرآلات ساختمانی باکیفیت این برند نیاز مشتریان را در طولانی مدت برطرف کرده است و باعث ایجاد اعتماد آنها طی سال ‌های اخیر به شرکت کی دبلیو سی شده است.
به عنوان مثال، با استفاده از ست شیرآلات KWC در آشپزخانه و سرویس‌بهداشتی منزلتان از طراحی زیبا و خاص این محصولات به عنوان بهترین مارک شیرآلات بهداشتی لذت ببرید.

 

بیوگرافی شرکت KWC

بیوگرافی شرکت های موفق و بزرگ همیشه جذاب بوده است، شنیدن شروع و آغاز یک داستان بزرگ و الهام بخش از زیباترین چیز هاییست که میشود خواند و شنید!

آیا شرکت KWC ایرانی است؟

تاریخچه این برند به بیش از 140 سال قبل در شهری به نام Unterkulm در کشور سوئیس بر می‌گردد که یک کارخانه تولید جعبه های موسیقی بوده است.
فردی به اسم Walter Luginbühl به این کمپانی ملحق می‌شود و سپس تولید شیرهای گاز را شروع می‌کند. پس از آن ساخت جعبه های موسیقی به پایان می‌رسد و نام کمپانی به Karrer, Weber & Co (KWC) تغییر پیدا می‌کند.

اولین نوآوری

در سال‌های 1948 تا 1957، بیش از 342 عضو در این کارخانه مشغول به کار بوده‌اند و برای اولین بار شیرآلات بهداشتی آشپزخانه با یک شلنگ کشویی در جهان تولید می‌شود.

فعالیت این شرکت در وسعت جهانی در سال های 1991 تا 1996 به کشور‌های آلمان، ایتالیا و آمریکا راه پیدا می‌کند. سپس در سال های 1999 تا 2001 با ایجاد تغییراتی در سیستم تولید خود را به تولید شیرآلاتی با مدیریت در صرفه جویی مصرف آب توسعه می‌دهد.

در حال حاضر برند کی دبلیو سی زیر نظر شرکتی سوئیسی به نام فرنک در حال فعالیت است. بر اساس گفته این شرکت، استفاده از محصولات باکیفیت آن، استفاده از آب‌های خالص کوه‌های آلپ را برای مشتریان تداعی می‌کند.

حوزه های فعالیت شرکت KWC

KWC یک برند سوئیسی است که در حوزه شیرآلات ساختمانی و بهداشتی فعالیت می‌کند و به‌طوررسمی در ایران نمایندگی دارد.
این برند فعالیت خود را از سال‌ها پیش در تولید شیرآلات آشپزخانه، سرویس بهداشتی و حمام شروع کرده است و در حال حاضر یکی از برند‌های معتبر در حوزه تولید ست کامل شیرآلات ساختمانی و بهداشتی به شمار می‌رود.

KWC به دلیل طراحی منحصر به فرد و تکنولوژی به کار رفته در لیست محصولات خود یکی از برترین برندها در حوزه شیرآلات بهداشتی و شیرآلات ساختمانی در سطح جهانی است.
علاوه بر این، یک نمایندگی شیرآلات KWC سعی می‌کند با ارائه بهترین مدل شیرآلات KWC به مشتریان به صورت خرید اینترنتی، بیشتر محصولات این برند را به عموم مردم معرفی کند.

خواندن ادامه مطلب:

منبع: بهترین مدل شیرآلات KWC


 نوشته شده توسط علیرضا کریمی در سه شنبه 99/11/21 و ساعت 11:29 صبح | نظرات دیگران()

طرز تیهیه کوکو سبزی

یکی از ساده‌ترین و خوشمزه‌ترین غذاهای ایرانی که ممکن است در ماه چندین بار طبخ شود؛ کوکو سبزی است. این غذای محبوب با توجه به انواع سبزی و میزان استفاده از هر کدام عطر و طعم متفاوتی دارد. مهم‌ترین و رایج‌ترین سبزی‌های موجود در سبزی‌ کوکو، سبزی‌های برگی معطری چون گشنیز، پیازچه، ترخون، تره، جعفری، شوید، ریحان و گاها کاهو است. این ترکیب کامل‌ترین ترکیب برای داشتن یک کوکو خوشمزه است. گاهی اوقات به جای پیازچه چند حبه سیر له شده به سبزی‌ خرد شده کوکو اضافه می‌کنند که در عطر و طعم آن تاثیر فوق‌العاده‌ای دارد.

سبزی کوکو سبزی‌من از تازه‌ترین سبزی‌ها تهیه شده و تازه است( به هیج عنوان یخ زده نیست)؛ خوب شسته و یکنواخت خرد شده است. علاوه بر سبزی‌کوکو انواع سبزی خرد شده تازه نظیر سبزی پلو و سبزی قورمه  و انواع سبزی برگی خشک را هم می‌توانید از وبسایت تهیه کنید. نیم کیلو از این سبزی برای حداقل 3 وعده یک خانواه دو نفره و یا یک وعده خانواده چند نفره کافیست.
نکته: سرخ کردن مواد کوکو با شعله ملایم خیلی مهم است زیرا علاوه بر دو لایه بیرونی، باید مواد داخل هم به خوبی بپزد تا غذای شما بوی تخم‌مرغ نداشته باشد.

برای خرید سبزی کوکو اماده از لینک زیر استفاده کنید.

https://begirbepaz.com/product/vegetable-kuku/

مواد لازم کوکو سبزی

    تخم مرغ 2 تا 3 عدد
    گردو 2 قاشق غذاخوری
    روغن مایع به میزان لازم
    سبزی کوکویی 500 گرم
    زرشک 1 قاشق غذاخوری
    نمک ، فلفل سیاه و زردچوبه به اندازه کافی

 

طرز تهیه کوکو سبزی


برای تهیه کوکوی سبزی مجلسی ابتدا سبزی کوکویی را بشویید سپس آنرا آبکشی کنید و اجازه دهید آب اضافی اش برود. در ادامه سبزی را به صورت ساطوری ریز خرد کنید. در مرحله بعدی یک تابه مناسب روی حرارت قرار دهید و مقداری روغن مایع داخل آن بریزید.

اجازه دهید روغن کمی داغ شود سپس سبزی کوکویی را که به صورت ساطوری خرد کرده بودید به تابه اضافه کنید و کمی تفت دهید تا سبزی سرخ شود. میزان سرخ کردن سبزی به خودتان بستگی دارد و می توانید آنرا فقط کمی تفت دهید تا آب سبزیجات تبخیر شود.

در این مرحله هر چقدر سبزی را بیشتر تفت بدهید در پایان پخت ، کوکو سبزی شما رنگش تیره تر خواهد شد. پس از اینکه سبزی را به میزان دلخواه تفت دادید آنرا از تابه خارج کنید و کنار بگذارید تا دمای سبزی پایین بیاید و کمی خنک شود.

در مرحله بعدی یک کاسه مناسب انتخاب کنید و تخم مرغ ها را در کاسه بشکنید ، در ادامه مقداری نمک ، فلفل سیاه و ادویه زردچوبه به تخم مرغ ها اضافه کنید و تخم مرغ ها را خوب مخلوط کنید تا با ادویه ها کاملا یکدست شوند.

کوکو سبزی به صورت ساده حاوی زرشک و گردو نیست ولی اگر می خواهید یک کوکو سبزی مجلسی و خاص تهیه کنید حتما گردو و زرشک را اضافه کنید. مغز گردوها را خرد کنید و به همراه زرشک به تخم مرغ ها اضافه کنید.

پس از اینکه سبزی کوکویی خنک شد آنرا به تخم مرغ ها اضافه کنید و مواد را خوب مخلوط کنید تا کاملا یکدست شوند. پس از اینکه مایه کوکو سبزی آماده شد باید آنرا سرخ کنید ، برای این منظور یک تابه مناسب روی حرارت قرار دهید.

مقداری روغن مایع داخل تابه بریزید و اجازه دهید روغن داغ شود سپس مایه کوکو سبزی را داخل تابه بریزید و با پشت قاشق آنرا صاف کنید به صورتی که در تمام قسمت های تابه با ضخامت یکسان و یک اندازه پخش شود.

اجازه دهید قسمت زیرین کوکو سبزی سرخ شود سپس آنرا به 4 قسمت تقسیم کنید و به آرامی برگردانید. پس از اینکه سمت دیگر کوکو سرخ شد آنرا در ظرف مورد نظرتان بکشید و به همراه خیارشور ، گوجه فرنگی خرد شده  و نان سرو کنید.

راز کوکو سبزی پف دار چیست؟


کوکو سبزی یک غذای سالم و سریع است که می‌توانید در چند دقیقه آن را تهیه کنید. البته به شرطی که سبزی آن را در فریزر داشته باشید! اما تهیه یک کوکو سبزی پف دار راز و رمزهایی دارد که معمولا مامان بزرگ‌ها و یا مادران آن را می‌دانند. در اینجا قصد دارم نکات مهم برای پف دار شدن کوکو سبزی را به شما آموزش دهم:

    از تعداد تخم مرغ‌های زیادی استفاده کنید.
    بکینگ پودر را در زمان مخلوط کردن مواد استفاده کنید.
    سبزی‌ها را بعد از شستن خشک کنید تا هیچ آب اضافی نداشته باشد.
    حجم سبزی نسبت به تخم مرغ کم باشد، تا کوکو پف کند.
    اگر به صورت قالبی درست می کنید، از قالب کوچک‌تر استفاده کنید تا حجم کوکوی شما بیشتر شود.
    در 20 دقیقه اول به هیچ عنوان در فر را باز نکنید. البته اگر برای تهیه کوکو سبزی از ف استفاده می‌کنید.

 خرید سبزی کوکو اماده

مخلفات همراه کوکو سبزی کدام‌اند؟


شما می‌توانید کوکو سبزی را با هر نانی که دوست دارید سر میز بیاورید. اما معمولا این غذا همراه با نان لواش، نان سنگک یا حتی نان فرانسوی سرو می‌شود. خیارشور، گوجه فرنگی خرد شده، ماست معمولا در کنار بشقاب کوکو قرار داده می‌شوند. اگر دوست داشته باشید می‌توانید این غذا را به صورت ساندویچی سرو کنید.

چند تکه از کوکو سبزی‌ها را به همراه خیارشور و گوجه فرنگی و کاهو داخل نان باگت یا ساندویچی قرار دهید و به عنوان میان وعده یا غذای سبک میل کنید. همانطور که گفتیم می‌توانید کوکو سبزی را همراه با نان سرو کنید، اما کوکو سبزی همراه با برنج و سبزی پلو هم خوشمزه خواهد شد.

منبع: بگیر بپز

دیجی کالا


 نوشته شده توسط علیرضا کریمی در چهارشنبه 99/11/8 و ساعت 10:34 عصر | نظرات دیگران()

سگ ها دنیا را چه شکلی میبینند

 در برخی موارد، انسان ها و سگ ها، دنیا را بسیار متفاوت درک می کنند. به عنوان مثال، آنچه را که شما به عنوان یک شیر آتش نشانی می بینید، سگ شما آن را به عنوان یک مرکز ارتباطی می بیند و یا ممکن است شیئی که برای شما مانند یک جارو برقی معمولی به نظر برسد، سگ شما، آن را آشکارا چیزی شرور که در گنجه پنهان شده است تلقی می کند.  اما چیزی که ما در رابطه با دوستان چهار پایمان به صورت مشترک داریم چیست؟ جهان را رنگی می بینیم.
آیا سگ ها کوررنگ هستند؟

اگر چه تحقیقات اولیه نشان می داد که سگ ها قادر به درک رنگ نیستند، این مفهوم رایج که سگ ها سیاه و سفید می بینند، چیزی بیش از یک افسانه تکراری نیست.
دید رنگ سگ

شلبی رینشتین، DVM، MS، DACVO و یک متخصص چشم پزشکی دامپزشکی در مرکز تخصصی دامپزشکی و اورژانس در پنسیلوانیا می گوید: “برخلاف باور رایج، سگ ها می توانند رنگ ها را ببینند! با توجه به انواع خاصی از سلول های فتو رسپتور در شبکیه به نام مخروط، ممکن است بینایی رنگی امکان پذیر باشد. هنگامی که این سلول ها تحریک می شوند، سیگنالی را به مغز منتقل می کنند که به عنوان یک رنگ مشخص درک می شود.

انسان ها دارای سه نوع مخروط در شبکیه چشمشان هستند در صورتی که سگ ها از این مخروط دو نوع دارند، بنابراین توانایی آن ها در درک رنگ ها نسبت به انسان محدودتر است. ” مخروط ها در مقایسه با میله ها، در زمانی که قابلیت دیدن جزئیات دقیق مطرح می شود برتری دارند. بنابراین، انسان ها می توانند در مقایسه با سگ ها درک بهتری از جزییات چیزهایی که از نزدیک دیده می شوند، داشته باشند.

 

سلول های استوانه و مخروطی در چشم سگ ها


در حالی که سلول­های استوانه­‌ای (Rods) حساسیت بالایی به نور دارند و مسئول دریافت تاریکی و روشنایی هستند، سلولهای مخروطی (Cones) پستِ مهمِ دریافت و تشخیص رنگ­ها را برعهده دارند. ما توانایی دید در شب را مدیون تلاش سلول­های استوانه­‌ای هستیم اما به دلیل عدم حساسیت آن­ها به رنگ­ها، تشخیص رنگ­ در تاریکی دشوار شده و طیفی از خاکستری برای ما قابل رویت است. دلیل کم­کاری سلول­های مخروطی در شب، عدم وجود نور کافی است. در حقیقت آن­ها برای تحریک شدن به نور زیادی احتیاج دارند تا بتوانند دنیای رنگارنگ اطراف را با جزئیات برای ما به تصویر بکشند.
سلولهای چشمسلولهای استوانه ای و سلولهای مخروطی

چشم انسان­ ها در برابر چشم سگ­ ها


بیایید تعداد سلول­ها یا گیرنده­‌های نوری مخروطی و استوانه‌­ای را در چشم انسان و سگ با هم مقایسه کنیم.­ چشم انسان­ها دارای حدود 6 میلیون گیرنده نوریِ مخروطی است که در ناحیه­‌ای مرکزی، به نام Fovea  که بر روی لکه زرد چشم قرار دارد، متمرکز شده­‌اند. در اطراف این ناحیه تقریبا 120 میلیون گیرنده نوری استوانه‌­ای قرار دارد.

اما چشم سگ­ فقط 1.200.000 گیرنده مخروطی دارد و فاقد Fovea است. می توان گفت این مقدار حدودا معادل 20 درصد تعداد این نوع گیرنده‌­ها­ در چشم انسان می­‌شود. به عبارتی دیگر تعداد گیرنده­‌های مخروطی چشم سگ از چشم انسان بسیار کمتر است. در عوض سگ­ها دارای گیرنده­‌های نوری استوانه­‌ای بسیار زیادی هستند که تعداد آن­ها چندین برابر چشم انسان است، طوری که حساسیت چشم سگ­ها را نسبت به نور تا 5 برابر چشم انسان افزایش می­دهد.

 

رنگ هایی که سگ میبیند

برتری چشم سگ نسبت به انسان ها


میدان دید وسیع‌­تر از جمله مزایای داشتن چشم سگی است! در حالی که انسان­ها با داشتن میدان دید 180-190 درجه محدود شده‌­اند، اغلب نژادهای مختلف سگ­ها قادرند در یک نگاه تا 250 درجه از فضای اطراف خود را زیر نظر بگیرند.
مقایسه میدان دید سگ و انسانمقایسه میدان دید سگ و انسان

علاوه بر این، قدرت بینایی بسیار بالا در تاریکی، چشم سگ­ها را تبدیل به دوربین­­های فوق حرفه‌ای دید در شب کرده است. علت این امر داشتن گیرنده­‌های استوانه­‌ای بیشتر و مردمک بزرگ­تر نسبت به چشم انسان و وجود لایه‌­ای به نام پرده درخشان یا Tapetum است که مانند آینه در چشم سگ عمل می­‌کند. زمانی که پرتو نوری به چشم وارد می‌­شود، این لایه با بازتاب مکرر آن قدرت جذب نور را بالا برده و توانایی دیدن محیط اطراف را در تاریکی برای سگ فراهم می‌­کند. جالب است بدانید پرده درخشان باعث می­‌شود چشم سگ­ها در عکس­های یادگاری برق بزند!

 

چه رنگ از اسباب‌بازی را برای سگم بخرم؟

همان‌طور که در بالا گفتیم، از خرید اسباب‌بازی‌های قرمز و سبز خودداری کنید. برای بازی در بیرون از خانه اسباب‌بازی‌های آبی رنگ و برای داخل خانه اسباب‌بازی آبی، زرد یا حتی بنفش هم مناسب هستند.

منابع:

https://thebark.com/content/what-colors-do-dogs-see

https://animalkadeh.com/articles/dogs/how-do-dogs-see-the-world/

https://www.pedigree.com/dog-care/dog-facts/do-dogs-see-only-in-black-and-white


 نوشته شده توسط علیرضا کریمی در چهارشنبه 99/11/8 و ساعت 7:42 عصر | نظرات دیگران()

 

پیوند لثه

بیماری‌های لثه مثل عقب رفتگی لثه، نیاز به درمان پیوند لثه دارند. پیوند لثه نوعی از عمل جراحی دندان است که نسبتا روشی سریع و آسان می‌باشد. در این عمل متخصص پریودنتیت از سقف دهان، بافت لثه را برداشته و از آن برای لثه‌ی آسیب دیده استفاده می‌کند. عقب رفتگی لثه به آرامی رخ می‌دهد و به همین دلیل بسیاری از مردم متوجه بروز این اتفاق نمی‌شوند. در صورت عدم درمان چنین مشکلاتی، ممکن است در نهایت منجر به از دست رفتن دندان فرد شود. پیوند لثه در بیشتر موارد جنبه‌ی درمانی دارد، ولی برخی از مردم برای اصلاح طرح لبخند خود از این روش استفاده می‌کنند که در این صورت جنبه‌ی زیبایی دارد.

چه کسانی کاندید عمل پیوند لثه هستند؟


لثه ها نوعی بافت هستند که روی ریشه دندان را پوشانده و اطراف دندان ها را احاطه کرده اند. به طور معمول بین دندان و لثه، خطی موسوم به خط لثه قرار دارد. زمانی که این خط بالاتر از حد معمول باشد، میگویند که لثه تحلیل رفته ، پسروی کرده یا بالا رفته است.

از آنجایی که تحلیل رفتن لثه به مرور زمان و کم کم اتفاق می افتد، بسیاری از افراد متوجه آن نمیشوند، تا زمانی که آسیب جدی به لثه و دندانشان وارد شود. تحلیل لثه میتواند به مرور زمان باعث ظاهر شدن ریشه دندان، لق شدن و حتی باعث افتادن آن شود.

هرچند که در برخی موارد عمل جراحی پیوند لثه به منظور زیبایی و برای اصلاح لبخند لثه ای استفاده میشود، اما در اغلب موارد این عمل جراحی به دلیل پیشگیری یا درمان لثه تحلیل رفته انجام داده میشود.

علت تحلیل رفتن لثه چیست؟

مسواک زدن شدید، بیماری‌های لثه، و سابقه استفاده از درمان‌های ارتودنسی شایع‌ترین عوامل تأثیرگذار در پیشروی تحلیل لثه هستند. از دیگر علل تحلیل لثه می توان به دندان قروچه، نامرتبی دندان و مصرف تنباکو نیز اشاره نمود. البته، کارشناسان معتقدند ابتلا به این عارضه دست کم تا 50% ناشی از عوامل ژنتیکی است.

انواع پیوند لثه


سه نوع پیوند لثه وجود دارد:

پیوند لثه آزاد (free gingival graft)


این روش ترجیحی برای افرادی است که لثه های نازکی دارند و برای افزایش حجم و جلوگیری از عقب رفتن آنها به بافت اضافی نیاز دارند. در این روش، مستقیما تکه کوچکی از بافت لایه بالایی سقف دهان برداشته می شود و توسط بخیه به ناحیه ای که به بافت لثه نیاز دارد پیوند زده می شود.

پیوند بافت همبند (connective tissue graft)


این متداول ترین روشی است که برای درمان عقب روی لثه از آن استفاده می شود. طی این روش، برش کوچکی در پوست سقف دهان (کام) ایجاد می شود، تکه کوچکی از بافت زیر آن، که بافت پیوندی زیر اپیتلیال نام دارد، برداشته می شود، و سپس با بخیه به بافت لثه تحلیل رفته متصل می شود. پس از برداشته شدن بافت همبند مورد نیاز برای پیوند، محل بریده شده در سقف دهان با بخیه دوخته می شود.

پیوند پدیکل (جانبی) (pedicle (lateral) graft)

این روش ترجیحی برای افرادی است که بافت لثه زیادی در نزدیکی دندانی که ریشه آن آشکار شده است دارند. بافت پیوند به جای سقف دهان، از لثه اطراف یا نزدیک دندان مورد نظر برداشته می شود. ابتدا بخش کوچکی از بافت پیوند بریده می شود به نحوی که یک لبه آن هنوز چسبیده باشد. سپس لثه بالا یا پایین کشیده می شود (بسته به اینکه دندان در فک پایین یا بالا واقع شده باشد) تا روی سطح ریشه آشکار شده دندان را بپوشاند. انتهای لثه با بخیه در جای خود دوخته می شود. این روش فقط در افرادی که بافت لثه زیادی در مجاورت دندان دارند قابل انجام است. پیوند پدیکل معمولاً موفق ترین نوع پیوند لثه است، زیرا جریان خون را در هیچ قسمتی از دهان قطع نمی کند.

آماده سازی‌های پیوند لثه:

بعد از درنظر گرفتن همه‌ی شرایط برای انتخاب نوع عمل جراحی، آمادگی زیادی برای انجام پیوند لثه لازم نیست. اما یکی از مهم‌ترین نکات، وجود یک فرد جهت همراهی بیمار می‌باشد زیرا داروهایی که برای کنترل درد تجویز می‌شوند برای مواردی مثل رانندگی خطرناک است. پیوند لثه، جراحی سختی نیست و نیاز به بستری شدن بیمار ندارد. مراقبت‌های بعد از پیوند لثه که توسط پریودنتیست به بیمار گفته می‌شود، حتما باید رعایت شوند تا مشکلی برای فرد پیش نیاید.

مزایای جراحی پیوند لثه

  • کاهش حساسیت
    هنگامی که سطح ریشه نمایان می‌شود، دندان‌ها به شدت به سردی یا داغ بودن خوراکی‌ها حساسیت نشان می‌دهند. با پیوند لثه می‌توان ریشه دندان‌ها را به طور دائم پوشاند، که این خود باعث کاهش ناراحتی و بازیابی سلامت لثه‌ها می‌شود.
  • بهبود زیبایی
    تحلیل لثه و نمایان شدن ریشه‌ها باعث بلندتر به نظر رسیدن دندان‌ها و در نتیجه، لبخند «دندانی» می‌شود. اغلب اوقات، ریشه دندان‌ها در مقایسه با مینای دندان زردتر به نظر می‌رسد. جراحی پیوند لثه می‌تواند با برگرداندن طول دندان‌ها به اندازه اولیه و متقارن‌تر ساختن آن‌ها باعث زیباتر شدن لبخند شود.
  • بهبود سلامت لثه‌ها
    پیوند لثه می‌تواند به توقف پیشرفت تحلیل لثه و استخوان کمک کرده و در نتیجه باعث جلوگیری از ایجاد مشکلات بیشتر و مانع از گسترش پوسیدگی ریشه‌های نمایان شده شود.

 

هزینه پیوند لثه

هزینه پیوند لثه چقدر است؟

هزینه پیوند لثه بر اساس بر اساس نوع روش متفاوت است. و بستگی به این دارد که جراح لثه چه روشی را برای عمل شما بکار میبرد. اگر تحت پوشش بیمه باشید و هدف از درمان تنها پیشگیری از بروز بیماری یا جلوگیری از پیشرفت یماری لثه باشد، بیمه بخشی از هزینه پیوند لثه را تقبل خواهد کرد. اما اگر تنها جهت زیبایی عمل کنید باید همه پول را خودتان شخصا پرداخت کید.

جلوگیری از تحلیل لثه

مراقبت صحیح از دهان و دندان و رعایت یک برنامه خوب بهداشتی به جلوگیری از تحلیل رفتن لثه کمک می‌کند و از عوامل پیشگیرانه به موارد زیر می توان اشاره کرد:

  •  ویزیت متخصص بیماری های لثه به صورت مرتب.
  •  درمان بیماری لثه در زودترین فاصله زمانی تا از آسیب به لثه؛ استخوان و دندان جلوگیری شود.
  •  ترک سیگار و دخانیات.
  • داشتن یک رژیم غذایی سالم و متعادل.

عمل پیوند لثه در ایمپلنت

در برخی از موارد کاشت ایمپلنت دندان، پیوند استخوان تنها اقدامات تکمیلی نیست که پزشک متخصص برای زمینه سازی کاشت ایمپلنت دندان انجام میدهد، و ممکن است پیوند لثه را برای موفقیت بهتر کاشت دندان نیز توصیه کند. عمل پیوند لثه به طور همزمان بعد از کشیدن دندان جهت ایمپلنت انجام میشود تا از عقب نشینی بافت لثه و حفظ توده استخوانی کمک کند.

اما تحلیل و ضعیف شدن لثه یکی از عوارض بعد از کاشت ایمپلنت دندان میتواند باشد که بعد از مدتی از کاشت ایمپلنت برای بیمار رخ میدهد. از این رو برای تقویت و ذخیم کردن این بافت، باید پیوند لثه ایمپلنت در آن محل صورت بگیرد. این پیوند لثه ایمپلنت معمولا از بافت همبند نحیه کام گرفته میشود اما امکان دارد که بتوان از نقاط دیگر دهان نیز پیود لثه صورت بگیرد.

 

جراحی پیوند لثه در ایمپلنت

 منبع: دکتر شهرام اسعدی

ادامه مقاله: https://drshahram.com/gum-transplant/


 نوشته شده توسط علیرضا کریمی در چهارشنبه 99/11/8 و ساعت 6:54 عصر | نظرات دیگران()

به نقل از فروشگاه شیرآلات ماوی هام:

به احتمال زیاد باید کمی در خرید شیرآلات قهرمان، بین مدل های مختلف مردد و یا درحال انتخاب بهترین مدل شیرآلات مناسب با محیط و سبک دکوراسیون منزلتان باشید، در این شرایط بهترین کاری که میتونیم براتون انجام بدیم بررسی و توضیح مدل های معروف و پر فروش شیرآلات قهرمان هستش.

در این مقاله به معرفی برند قهرمان و همچنین بهترین مدل شیرآلات قهرمان پرداختیم تا بتونیم انتخاب برای شما ساده تر کنیم

در ابتدا با معرفی خود برند قهرمان کارمون شروع میکنیم، از تاریخچه جذاب و خواندنی قهرمان صحبت میکنیم که  واقعا میشه گفت اسم قهرمان برازنده اش هستش!، به سبک های طراحی، حوزه های فعالیت، ویژگی های محصولات قهرمان، کیفیت و خدمات پس از فروش برند قهرمان به صورت کامل مورد بررسی قرار میدیم و در انتها به معرفی 8 مدل پر فروش شیرآلات قهرمان میپردازیم تا به راحتی محصول مورد نظرتون انتخاب کنید.

مقدمه کافیست و زمان شروع رسیده، در ابتدا باید بهتون بگیم که اگر عجله دارید و یا به هر دلیلی نمیخواهید که به صورت کامل این مقاله رو بخونید و صرفا اون مدلی که توی ذهنتون هست رو میخواهید راجع بهش اطلاعات کسب کنید میتونید از نوار پیمایش و دسترسی که در زیر این پارگراف ساخته شده استفاده کنید تا به هرجایی که میخواهید سریعا بهش دسترسی پیدا کنید و مطالعه کنید. البته که پیشنهاد ما خواندن کامل مقاله برای به دست آوردن یک دید مناسب و تصمیم گیری بهتر هستش

بهترین مدل شیرآلات قهرمان

معرفی برند قهرمان

ایران یکی از موفق‌ترین کشورها در زمینه تولید شیرآلات به شمار می‌رود و یکی از برندهای مطرحی که نه تنها در بازار داخلی کشور، بلکه در بازار کشورهای خارجی هم طرفدار پیدا کرده است، برند شیرآلات قهرمان نام دارد.
برند قهرمان توانسته است در طول سال‌های فعالیت خود، بهترین و باکیفیت‌ترین شیرآلات را روانه بازار فروش کند و به خاطر ارائه محصولات مرغوب، افراد زیادی در داخل و خارج از کشور را طرفدار خود کند.
برای آشنایی هر چه بیشتر با شیرآلات قهرمان، بد نیست درباره تاریخچه، حوزه‌های فعالیت، محصولات و سایر مسائل این برند اطلاعات به دست آورید.

بیوگرافی شرکت تولیدی قهرمان

دهه 60، آغاز فعالیت شرکت تولیدی شیرآلات قهرمان بود. یعنی تا به امروز، این شرکت حدود 40 سال فعالیت مفید داشته است و با عرضه بهترین شیرآلات ایرانی به بازار جهانی، توانسته است به جایگاه خوبی دست پیدا کند.
کارخانه شیرآلات برند قهرمان، یک کارخانه بسیار بزرگ در روستای بلداشی شهرستان گرمی استان اردبیل است که مساحتی برابر با 30 هکتار دارد.
در دهه 60 که این شرکت فعالیت‌های ابتدایی خود را آغاز کرد، تنها از 20 نفر نیروی انسانی برخوردار بود. به مرور زمان و با پیشرفت روز افزونی که شرکت قهرمان داشت، توانست ظرفیت اشتغال‌زایی بیش از 3000 نفر را فراهم کند.

منبع و خواندن ادامه مقاله: نقد و بررسی بهترین مدل شیرآلات قهرمان


 نوشته شده توسط علیرضا کریمی در سه شنبه 99/11/7 و ساعت 12:22 عصر | نظرات دیگران()
   1   2      >
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 10
بازدید دیروز: 12
مجموع بازدیدها: 20377
جستجو در صفحه

خبر نامه