سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
دانش، زندگی و درمان است . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: جمعه 103 اردیبهشت 21

مشخصات ایفون ایکس مکس از نظر سخت افزار

مشخصات آیفون ایکس اس مکس مجهز به پردازنده اختصاصی در این گوشی ایفون یعنی Apple A12 Bionic است که بر پایه معماری 7 نانومتری ساخته شده است و دارای 6 هسته است.گرافیک در نظر گرفته شده برای این مجموعه سخت افزار از نوع 4 هسته‌ای و با نام مدل Apple GPU در آیفون ایکس اس مکس بکار گرفته شده است. ایفون ایکس مکس از نظر سخت افزار یک مدل قوی محسوب می‌شود و همین موضوع یکی از دلایلیست که آیفون ایکس اس مکس قیمت را به خوبی توجیه می‌کند.

گوشی آیفون xs max از کارت حافظه جانبی پشتیبانی نمی‌کند و شما با توجه به نیاز خود می‌بایست از بین سه ظرفیت 64GB 4GB RAM/256GB 4GB RAM/ 512GB 4GB RAMانتخاب کنید البته اگر در آیفون xs max  قیمت برایتان مهم است و نمی‌خواهید زیاد هزینه کنید ظرفیت‌های پایین تر پیشنهاد می‌شود.



طراحی آیفون xs max

طراحی گوشی آیفون ایکس اس مکس فریبنده است. اگر آن را در دست بگیرید خواهید دید که کناره‌های گرد گوشی باعث ضخامت محسوس آن می‌شود. نتیجه این کار یک گوشی است که چندان خوش دست نیست و با توجه به اندازه ایفون ایکس مکس شاید دست گرفتن آن چندان امن نباشد و امکان لیز خوردن از دست وجود داشته باشد که اگر قیمت آیفون ایکس اس مکس را هم در نظر بگیریم در دست گرفتنش کمی دلهره آور به نظر می‌رسد.

ابعاد آیفون ایکس اس مکس 157.5 x 77.4 x 7.7 میلی متر است و وزنی معادل 208 گرم دارد. فریم‌های گوشی ایفون ایکس مکس از جنس آلومینیوم است و هر دو پنل جلویی و پشتی از نوع گوریلاگلس هستند، همینطور که مشخص است با توجه به متریال به کار رفته در گوشی از استحکام بالایی برخوردارست .

نمایشگر ایفون ایکس اس مکس

قیمت ایفون 10 مکس نمایشگری از جنس Super Retina OLED دارد که روشنایی آن 625 نیت است. سایز این صفحه نمایش 6.5 اینچیست و 84.4% از پنل جلو را به خود اختصاص داده است. حتی از عکس آیفون ایکس اس مکس پیداست که نمایشگرش کیفیت خوبی دارد و کاملا از نظر اندازه مناسب تماشای محتوای ویدئویی است. در بررسی آیفون ایکس اس مکس از نظر نمایشگر دیدیم که رزولوشن آن بسیار خوب است با توجه به پوشش ضدخش و اولئوفوبیک آیفون xs max ، قیمت مدل اپل ایکس اس مکس باید هم بالا باشد. البته اگر قدر این مشخصات را بدانید خرید مدل ایفون xs max توجیه دارد.

سیم کارت

تک سیم کارت (نانو سیم کارت) یا دو سیم کارته (نانو سیم کارت, استندبای دوگانه) - for China


دوربین آیفون ایکس اس مکس

در زمان خرید دوربین ایفون ایکس مکس یکی از قابلیت‌هاییست که به میزان زیادی برای خریدار اهمیت دارد. همانطور که در عکس گوشی آیفون ایکس مکس پیداست، دوربین این مدل دوگانه بوده و دو لنز 12 مگاپیکسلی دارد. برای گرفتن سلفی هم یک لنز 7 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است.

دو ماژول 12 مگاپیکسلی بهبود یافته وظیفه تصویربرداری در آیفون XS مکس رو به عهده دارن. دوربین اول با گشودگی دیافراگم f/1.8 تصاویر شفاف و بسیار فوق العاده ای رو ضبط و عملا شمارو از داشتن دوربین حرفه ای کاملا بی نیاز میکنه.

دوربین دوم که وظیفه تصویربرداری با زوم 2 برابری رو به عهده داره، توی گرفتن عکس های پرتره واقعا فوق العاده عمل میکنه و تمام ضعف های نسخه های قبل رو برطرف کرده. با توجه به پردازنده فوق قدرتمندی که روی آیفون XS مکس هست، پردازش تصاویر به سرعت و با دقت بسیار زیادی انجام میشه.

میزان نور تصاویر بشدت رضایت بخش و فوق العاده است. کیفیت و غلظت رنگ ها هم دقیقا مطابق با واقعیت، چشم نواز و خیره کننده است.
آیفون XS مکس علاوه بر فیلمبرداری 4K با نرخ 60 فریم بر ثانیه، میتونه با کیفیت FullHD تا 240 فریم برثانیه فیلمبرداری کنه؛ یعنی با کیفیت بالا به راحتی تصاویر اسلوموشن ضبط کنید و ویدئو های باحال بسازید.

کیفیت دوربین سلفی این گوشی هم به نسبت نسل گذشته آیفون، خیلی بهبود داشته و حالا تصاویر واضح تر، شفاف تر، با کیفیت و جزئیات بیشتر ضبط میشن.

باتری

ظرفیت 3174 میلی آمپر ساعتی باتری آیفون XS مکس به راحتی یک روز کامل رو برای شما شارژ نگه میداره. البته طبق اعلام اپل تا 65 ساعت میتونید با گوشی به گوش دادن موسیقی به صورت ممتد بپردازید.
درکل باتری دستگاه خیلی خوب شارژ نگه میداره و به لطف تکنولوژی شارژ سریع میتونید باتری گوشی رو در عرض 30 دقیقه تا 50 درصد شارژ کنید.

https://hiradmarket.com/cat/iphone/


 نوشته شده توسط علیرضا کریمی در سه شنبه 100/11/19 و ساعت 12:5 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 25
بازدید دیروز: 17
مجموع بازدیدها: 20526
جستجو در صفحه

خبر نامه