سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
آگاهترین مردم به خود، بیمناکترین آنها از پروردگارش است [امام علی علیه السلام]
 
امروز: شنبه 103 اردیبهشت 22

 

 نسخه از گوشی موبایل Galaxy A72 با رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایت به عنوان یکی از جدیدترین میان‌رده‌های سامسونگ روانه بازار شده است. این محصول دارای صفحه‌نمایش سوپر امولد است و ظاهر زیبایی دارد. سامسونگ تلاش کرده است حاشیه را در این تولید جدید خود تا حد امکان کم کند. این گوشی قاب پشتی از جنس پلاستیک دارد و قاب جلویی آن را شیشه پوشانده که البته جلوه‌ی زیبایی به گوشی داده است. این محصول سامسونگ با نسخه 11 از سیستم‌عامل اندروید روانه بازار شده است تا از هر نظر گوشی مدرن به‌حساب بیاید. صفحه‌نمایش استفاده‌ شده در این گوشی 6.7 اینچ با رزولوشن FullHD+ است که با استفاده از فناوری Super AMOLED و پنل OLED تصاویر شفاف و بی‌نظیری را به نمایش می‌گذارد.

 

مزایای سامسونگ گلکسی A72

  •     طراحی شیک، گواهینامه IP67
  •     صفحه نمایش AMOLED روشن ، نرخ تازه سازی 90 هرتز
  •     عمر طولانی باتری
  •     تنظیمات بلندگو استریو هیبریدی
  •     اندروید 11 و پوسته One UI 3.1
  •     دوربین چهارگانه + OIS در دوربین اصلی
  •     ضبط 4K فیلم با هر دوربین در هر سطح بزرگنمایی
  •     کیفیت فوق‌العاده دوربین تله فوتو در همه جوانب


معایب سامسونگ گلکسی A72

  •     پردازنده ضعیف (با توجه به رقبا)
  •     مشخصات در حد یک میان‌رده
  •     بدنه پلاستیکی



قیمت سامسونگ گلکسی Galaxy A72

    با توجه به نتایج بررسی‌ها، در زمان انتشار این مطلب قیمت سامسونگ گلکسی Galaxy A72 با حافظه 256 گیگابایت و به دلیل تنوع شرکت‌های گارانتی دهنده و تنوع رنگ در حدود 10 میلیون و 700 هزار تومان تا 11 میلیون تومان را در بازار به خود اختصاص داده است.
    با توجه به نتایج بررسی‌ها، در زمان انتشار این مطلب قیمت سامسونگ گلکسی Galaxy A72 با حافظه 128 گیگابایت و به دلیل تنوع شرکت‌های گارانتی دهنده و تنوع رنگ تفاوت در حدود 10 میلیون تومان تا 10 میلیون و 300 هزار تومان را در بازار به خود اختصاص داده است.


نمایشگر

نگاه خود را به نمایشگر 6?7 اینچی ضد آب فول اچ دی با رزولوشن 1080*2400 پیکسل و 16 میلیون رنگ خیره کنید. اگر قابلیت کار همزمان با ده انگشت خود را دارید گوشی گلکسی A72 تا ده لمس همزمان را پردازش می‌کند. درصد نسبت صفحه نمایش به بدنه 84?4 است و استاندارد صفحه نمایش 20:9 است. روشنایی این نمایشگر Super AMOLED برای وضوح در نور شدید یک روز تابستانی به 800 nits1 هم می‌رسد و این یعنی وضوح کامل ال سی دی گوشی سامسونگ گلکسی A72 تحت هر شرایطی. همچنین سپر راحتی چشم آن یعنی فناوری  Eye Comfort Shield2 که این گوشی از آن پشتیبانی می‌کند نور آبی را کاهش می‌دهد و تکنولوژی Real Smooth چه در بازی و چه در حال پیمایش، نما را کاملا صاف و روان نگه می‌دارد.

سخت افزار

هرچند کاری را که یک گوشی موبایل می‌تواند انجام دهد همزمان انجام بدهید، A72 کم نمی‌آورد اگر خودتان کم نیاورید. خلاصه چه روی یک کار تمرکز کنید و چه در یک زمان چندکار انجام دهید، گلکسی A72 به لطف پردازنده هشت هسته‌ای و رم هشت گیگابایتی تا پایان ماموریت شما عملکرد فوق العاده‌ای به نمایش خواهد گذاشت و حافظه داخلی 256 گیگابایتی آن اجازه می‌دهد هرچه بیشتر ذخیره کنید و کمتر پاک کنید و حتی اگر این مقدار هم برای شما کافی نیست با کارت حافظه تا یک ترابایت به آن اضافه کنید. پشتیبانی از سی پی یو اوکتا کور و  OTG  و NFC و همچنین پورت USB 2.0 و فیش 3?5 میلیمتری صدا و بلوتوث ورژن 5?0 شما را از لحاظ سخت افزاری عقب نمی‌گذارد.

مشخصات سامسونگ a72 از نظر طراحی

گوشی a72 سامسونگ یکی از بزرگ‌ترین صفحه‌نمایش‌ها را در بین تمام گوشی‌های هوشمند دارد. همچنین با 165 میلی‌متر طول و 203 گرم وزن، کمی بزرگ و سنگین به نظر می‌رسد. در کنار تمام ویژگی‌های عالی که گوشی a72 دارد، سامسونگ برای کم کردن قیمت a72 ، از  ترکیبی از پلاستیک و شیشه در ساخت بدنه بهره برده و از این نظر تفاوت قابل‌توجهی با نسخه قبل خود ندارد.

در پنل جلویی بریدگی قطره‌ای شکل در a72 به چشم نمی‌خورد و دوربین سلفی به‌ صورت یک پانچ در بالا و وسط نمایشگر قرار گرفته است تا سامسونگ a72 از این نظر به پرچمداری چون سری اس 20 و نوت 10 شبیه شود.

https://hiradmarket.com/cat/samsung-mobile/

 

https://www.amazon.com/Samsung-Snapdragon-International-A725M-DS/dp/B094YXGF58


 نوشته شده توسط علیرضا کریمی در چهارشنبه 100/10/29 و ساعت 4:7 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 9
بازدید دیروز: 51
مجموع بازدیدها: 20561
جستجو در صفحه

خبر نامه