سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
مال مایه شهوتهاست . [نهج البلاغه]
 
امروز: جمعه 103 اردیبهشت 21

نکات مهم در انتخاب بهترین رنگ لمینت دندان

در این قسمت از راهنمای انتخاب رنگ لمینت دندان، به مهم‌ترین نکاتی که هنگام انتخاب بهترین رنگ لمینت دندان لازم است به آن‌ها توجه داشته باشیم می‌پردازیم:

انتخاب رنگ لمینت دندان با توجه به رنگ دندان‌های دیگر

اگر می‌خواهید یک یا دو دندان پیشین خود را لمینت کنید، لازم است رنگ های لمینت دندان را هماهنگ با دندان‌های دیگرتان انتخاب کنید. چون مطمئناً دوست ندارید هنگامی که لبخند می‌زنید، یکی از دندان‌هایتان روشن‌تر از بقیه به نظر برسد! پس اگر می‌خواهید لبخند طبیعی و زیبایی داشته باشید، به این نکته خوب دقت کنید.

انتخاب رنگ لمینت دندان با توجه به رنگ چشم

یکی از جالب‌ترین نکاتی که هنگام انتخاب بهترین رنگ لمینت دندان لازم است به آن توجه داشته باشید این است که رنگ لمینت دندان خود را نباید روشن‌تر از سفیدی چشمتان انتخاب کنید. چه ملاکی بهتر از این؟ به سفیدی چشمتان نگاهی می‌اندازید و با توجه به آن برای رنگ های لمینت دندان خود تصمیم‌گیری می‌کنید. البته مشورت با دندانپزشک را نیز فراموش نکنید!

کد رنگ های لمینت دندان

کد رنگ های لمینت دندان اصلاً چیز عجیب و غریبی نیست! برای انتخاب رنگ لمینت دندان 44 سایه رنگی مختلف پیش روی خود دارید که با مشورت با دندانپزشک می‌توانید از میان آن‌ها یکی را انتخاب کنید. این 44 سایه رنگی در چهار گروه مختلف دسته‌بندی شده‌اند، به‌طوری‌که هر گروه حاوی 11 سایه رنگی مختلف است. چهار گروه رنگ های لمینت دندان عبارت‌اند از:

  • گروه A شامل رنگ‌های قهوه‌ای مایل به قرمز
  • گروه B شامل رنگ‌های زرد مایل به قرمز
  • گروه C شامل رنگ‌های خاکستری
  • گروه D شامل رنگ‌های خاکستری مایل به قرمز

منبع: https://raharadfar.com/what-is-the-best-color-for-dental-laminate/


 نوشته شده توسط علیرضا کریمی در چهارشنبه 100/8/19 و ساعت 3:22 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 4
بازدید دیروز: 17
مجموع بازدیدها: 20505
جستجو در صفحه

خبر نامه