سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
زیانمندترین مردم در معاملت و نومیدترین‏شان در مجاهدت ، مردى است که تن خویش در طلب مال فرسود و تقدیرها با خواست او مساعد نبود ، پس با دریغ از دنیا برون شد و با وبال آن مال روى به آخرت نمود . [نهج البلاغه]
 
امروز: جمعه 103 اردیبهشت 7

مولتی ویتامین و مکمل گربه

هیچ چیز بهتر از یک گربه سالم و شاداب و بازیگوش نیست. اما گاهی ممکن است این حیوانات به دلیل کمبود های ویتامین، مواد معدنی و.. دچار مشکلاتی شوند که سیستم دفاعی آنها ها تحت تاثیر قرار داده تا علاوه بر به خطر انداختن سلامتی این حیوانات، شادابی و نشاط را نیز از این حیوانات بگیرد.

مکمل های غذایی و ویتامین ها دقیقا وظیفه جبران مواد مورد نیاز گربه ها که از طریق وعده های غذایی برای آنها تامین نمیشود را برعهده دارند.

این موارد میتواند مربوط به تمامی مشکلات گربه ها اعم از مشکلات پوست مو، سیستم ایمنی گربه ها، سیستم گوارش، تقویت مفاصل و استخوان و… که توسط مکمل ها و مولتی ویتامین ها قابل جلوگیری و درمان میباشد.

 

مولتی ویتامین گربه

مولتی ویتامین گربه

مولتی ویتامین ها دارای ویتامین های B12 ، B6 ، A ، C، E و… میباشند که میتوان با توجه به شرایط گربه بصورت کوتاه یا طولانی مدت به گربه داده شود.

عموما مولتی ویتامین ها جهت تقویت سیستم ایمنی بدن گربه ها در برابر قارچ ها و انواع بیماری ها استفاده میشود ک هانتی اکسیدان و ویتامین موجود در این محصولات بسیار مفید و نشاط اور خواهد بود.

ویتامین A برای گربه

ویتامین A  برای گربه ها علاوه بر تقویت چشم آنها، تقویت کننده سیستم ایمنی و رشد جنین نیز میباشد.

ویتامین C برای گربه ها

ویتامین C یک آنتی اکسیدان مهم میباشد. این ماده رادیکال های آزاد مضر بدن را از بین می برد و می تواند به کاهش التهاب و پیری زودرس غلبه کند.

ویتامین D برای گربه ها

ویتامین D یا “ویتامین آفتاب” به بدن گربه شما اجازه می دهد مواد معدنی مانند فسفر و کلسیم را برای رشد سالم استخوان فراهم کند. بدون این ویتامین ، گربه شما نمی تواند به درستی رشد کند یا ماهیچه ها و استخوان های سالم را حفظ کند.

ویتامین E برای گربه ها

ویتامین E یکی از دفاعیات گربه شما در برابر آسیب اکسیداتیو است. این ویتامین محلول در چربی برای عملکرد سلول و سوخت ساز چربی نیز ضروری است. کمبودها می توانند منجر به تحلیل رفتن چشم و عضلات و مشکلات تولید مثل شوند.

ویتامین K برای گربه ها

ویتامین K یک ویتامین محلول در چربی در فعال سازی توانایی لخته شدن خون گربه و جای زخم گربه شما است.

برای خواند ادامه مطلب به لینک زیر در انیمال کده مراجعه کنید:

https://animalkadeh.com/product-category/cat/food-and-treats-cat/multivitamins-cat/


 نوشته شده توسط علیرضا کریمی در پنج شنبه 100/2/23 و ساعت 10:0 صبح | نظرات دیگران()
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 4
بازدید دیروز: 5
مجموع بازدیدها: 20349
جستجو در صفحه

خبر نامه